واکنش دی اتیل-1و2-هیدرازین دی کربوکسیلات با استرهای فعال استیلنی در حضور تری فنیل فسفین

پایان نامه
چکیده

در این تحقیق ایلیدهای فسفر جدیدی با استفاده از واکنش یک مرحله ای تری فنیل فسفین، دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات و ترکیباتی نظیر دی اتیل- 1-2- هیدرازین دی کربوکسیلات و 5،5- دی فنیل ایمیدازولیدین-4،2- دی ان سنتز شده اند.

منابع مشابه

مطالعه واکنش بین تری فنیل فسفین و دی آلکیل های استیلنی دی کربوکسیلات در حضور مشتقات آنیلین

در این کار تحقیقاتی 1) واکنش تری فنیل فسفین با دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات در حضور 2– کلروآنیلین، 2- آمینواستوفنون، 3- نیتروآنیلین و 2- فلوئوروآنیلین که منجر به سنتز ایلیدهای پایدار فسفر می شود مورد بررسی قرار گرفته است و ساختار محصولات با استفاده از اطلاعات طیف بینی ir، 1h nmr ، 13c nmr ، 31p nmr و mass شناسایی شده است. کلمات کلیدی: دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات – تری فنیل فسفین – ایلیده...

15 صفحه اول

واکنش آنیلین های هالوژن دار با استرهای فعال استیلنی در حضور تری فنیل فسفین

ایلیدهای فسفر ترکیبات فعالی هستند دربسیاری از واکنش های با ارزش سنتز ترکیبات آلی شرکت میکنند ودارای کاربردهای سنتزی بسیار زیادی در زمینه های بیولوژیکی،دارویی وصنعتی می باشند.این ترکیبات بدلیل ساده بودن روش تهیه وهمچنین بواسطه فعالیت بسیاربالا در بسیاری از واکنشگرهاونیز راندمان بالای محصول ،ترکیبات ایده الی دربسیاری از زمینه ها می باشند

بررسی واکنش چند جزیی بین 1,5- دی فنیل کاربازید ،استرهای استیلنی و تری فنیل فسفین

چکیده واکنش سه جزئی و تک ظرفی بین 1,5- دی فنیل کاربازید و استرهای استیلنی در حضور تری فنیل فسفین منجربه تشکیل ایلید های پایدار dimethyl2-(2-phenyl-1-(2-phenylhydrazinecarbonyl)hydrazinyl)-3-(triphenylphosphoranylidene)succinate، با راندمان عالی گردید.

بررسی واکنش بین بنزوتری آزول و استرهای استیلنی در حضور تری فنیل فسفین،تری فنیل آرسین و تری فنیل آنتیموان

واکنش بین بنزوتری آزول و دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات با استرهای استیلنی در حضور تری فنیل آرسین و آنتیموان به صورت یک روش ساده و تک ظرفی برای سنتز دی آلکیل 2- (1 h – بنزو [d] [3,2,1] تری آزول – 1 – (ایل) فومارات استخلاف شده و پایدار با راندمان بالا مورد بررسی قرار گرفت .

بررسی واکنش بین تیوفنول و استرهای استیلنی در حضور تری فنیل فسفین،تری فنیل آرسین و تری فنیل آنتیموان

واکنش بین تیوفنول و دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات با استر‏های استیلنی در حضور تری فنیل آرسین و آنتیموان به صورت یک روش ساده و تک ظرفی برای سنتز دی آلکیل بنزو تیوفن -2و3 دی کربوکسیلات استخلاف شده و پایدار با راندمان بالا مورد بررسی قرار گرفت.

واکنش چند جزئی اگزالیل، تری فنیل فسفین و استرهای استیلنی

واکنش چند جزئی اگزالیل، تری فنیل فسفین و استرهای استیلنی منجر به تولید محصول پایدار با راندمان بالا می شود.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید باهنر کرمان - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023